smartme
- Cég

SMARTme: Biztonságot építünk

A biztonságtechnika a 21. században az egyik legkiemelkedőbb iparág. Mindenki biztonságban akarja tudni az értékeit, legyen szó magánszemélyekről vagy vállalatokról. A SMARTme biztonsátechnikai vállalat többféle megoldást is kínál high-tech kamerarendszereik által, legyen szó vállalatokról, irodaházakról, közületekről, állami intézményekről vagy akár repülőterekről is.

SMARTme: milyen kamerarendszerek elérhetők náluk?

Természetesen, a biztonság nemcsak a klasszikus CCTV megoldásokat takarja, biztonságra számos területen szükség lehet.

  • Hőkamerák: hőkamerákkal legtöbbször nagyobb irodaházak, vállalatok, repülőterek, üzemek rendelkeznek. A koronavírus járvány nyomán fellendült irányukba az érdeklődés, hiszen kiszűrhetők velük a lázas emberek.
  • CCTV: a hagyományos CCTV-k is elérhetők, amelyekkel főként a térfigyelő rendszerekben találkozunk.
  • IP kamerák: WiFi-s kamerák, amelyek vezeték nélküli megfigyelést biztosítanak.
  • Tűzvédelmi rendszerek megtervezése, kiépítése és karbantartása: a tűzjelzők telepítése mellett a cég
  • Integrált épületfelügyeleti és biztonsági rendszerek tervezése, kiépítése: térfigyelés, megfigyelés és tűzvédelem egyszerre, akár már az épület tervezési szakaszában.
  • Munkahelyi beléptetőrendszerek megtervezése, amelyek együtt járnak nyilvántartással is.

SMARTme: 20 év biztonságtechnikai területen

A SMARTme cég két évtizedes tapasztalattal rendelkezik a különféle biztonságtechnikai megoldások megtervezésében és telepítésében. Szolgáltatásuk nemcsak prémium minőségű, de amikor új ügyféllel szerződnek, akkor igyekeznek az egyedi igényeket is szem előtt tartani. Hiszen ahány épület, annyiféle megoldásra lehet szükség, amelynek maradéktalanul igyekeznek eleget tenni, valamint hasznos szakmai tanácsokkal is ellátni a partnereiket.

Innovatív megoldásaik könnyen használhatok a szakemberek számára is, legyen szó egy felvétel visszakereséséről vagy a kamerakép rögzítéséről. Természetesen, a SMARTme szakértői tanácsadással segítik az első időszakot, amikor a munkatársak beletanulnak a rendszer kezelésébe. Valamint a karbantartás és a hibabejelentés is gyorsan működik náluk. Hogy mit értünk ez alatt? Például azt, hogy saját szakértők gondoskodnak a rendszerek javításáról, valamint 24 órás ügyfélszolálat áll rendelkezésére a partnereknek, ahol bármilyen gondot, műszaki hibát vagy kérdést bejelenthetnek, feltehetnek. Ezután pedig nyomon is tudják követni a folyamatot.