A jó piaci és szakmai pozícióhoz gyakran offline és online marketing eszközöket is be kell vetni, hogy a leendő ügyfeleink megismerhessék a szolgáltatásainkat valamint termékeinket. Az offline marketingnek akkor van nagy szerepe, ha a vállalatunk termékét ezzel a módszerrel lehet eljuttatni a célközönségnek, mert ők nem mozognak annyira jelentősen az online térben. Illetve vannak olyan helyek, például éttermek és kávézók, ahol szükség lehet megállítótáblákra, vitrinekre az étlapok és különleges ajánlatok bemutatásához. ezen kívül viszont a szakmai kiállítások, expók is rengeteg lehetőséget tartogatnak az offline marketingtevékenység kibontakoztatására.
A legjobb kiállítási eszközök között még napjainkban is első helyen szerepelnek a szórólapok és a kiállítási standok. A szórólapok valójában a hírlevelek offline változatai: használhatod új ügyfél toborzására, email címek begyűjtésére, de egyben sokszor épp csak annyi kell, hogy valakinek felkeltsd a figyelmét egy mutatós szórólappal. Az általunk képviselt értékeket pedig elsősorban a standunk tudósítja a látogatók felé. A jól megtervezett stand számtalan új ügyfelet csábíthat a vállalkozásunknak. Végezetül pedig az utolsó eszköz, amit illik a 21. században kihasználni, azok a tabletek. Ha direkt marketingben is utazunk, akkor egy-egy kérdőívet interaktív módon néhány perc alatt ki tudunk töltetni az ügyfeleinkkel. A végén akár ennek is türkközhetünk és elkérhetjük az emailes elérhetőséget.